Z dziennika elektronicznego szkoły mogą korzystać uczniowie i ich rodzice.
W tym celu uczeń musi zgłosić się do wychowawcy klasy, aby pobrać wniosek o dostęp do dziennika dla rodziców. Rodzice wypełniają wniosek, a uczeń przekazuje go wychowawcy.
Po wprowadzeniu danych przez wychowawców, zarówno rodzice jak i uczniowie muszą utworzyć hasło dostępu do dziennika. W tym celu należy:
- Wejść na stronę https://uonetplus.vulcan.net.pl/powiatlimanowski, nacisnąć zielony przycisk Zaloguj się, a następnie naciskamy Przywróć dostęp.
- Wpisujemy podany adres e-mail, zaznaczamy pole Nie jestem robotem i musimy wykonać podane polecenia. Po prawidłowej weryfikacji naciskamy przycisk Wyślij wiadomość.
- Logujemy się do swojej skrzynki poczty elektronicznej, gdzie powinien znajdować się email zatytułowany Aktywacja konta/przypomnienie hasła w którym znajduje się link do strony, na której ustawimy hasło dostępu do dziennika elektronicznego.
- Naciskamy na link w wiadomości email, przechodzimy na stronę internetową i wpisujemy dwa razy hasło. Potwierdzamy, że Nie jestem robotem i zapisujemy hasło.
Po utworzeniu hasła możemy zalogować się do dziennika elektronicznego szkoły:
- Przechodzimy na stronę główną dziennika: https://uonetplus.vulcan.net.pl/powiatlimanowski, naciskamy przycisk Zaloguj się.
- Wpisujemy swój adres email i hasło, naciskamy przycisk Zaloguj się.
Hasło należy zmieniać co 30 dni. W tym celu należy:
- Wejść na stronę https://uonetplus.vulcan.net.pl/powiatlimanowski, nacisnąć zielony przycisk Zaloguj się, a następnie naciskamy Zmień hasło.
- Uzupełniamy formularz: nazwę użytkownika, czyli swój adres email, stare hasło i dwa razy podajemy nowe hasło. Potwierdzamy, że Nie jestem robotem i naciskamy przycisk Ustaw nowe hasło.
W przypadku, gdy zapomnimy hasła, można skorzystać z opcji przywracania dostępu. Należy postępować jak podczas tworzenia hasła dostępu do dziennika elektronicznego szkoły.