W ramach umowy podpisanej przez naszą szkołę z Instytutem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie również w tym roku, jeszcze przed kwarantanną udało nam się kontynuować współpracę i uczestniczyć w warsztatach. Poza radiowymi i telewizyjnymi, w których wzięli udział uczniowie z klasy 1P świetne były warsztaty z komunikowania politycznego i warsztaty z mediów społecznościowych, przeprowadzone dla klasy 2P.
Mnóstwo emocji wzbudziło wykonywanie – na bazie analiz bilbordów wyborczych – zadania, mającego na celu przedstawienie historii o wężu w damskiej toalecie jako kluczowego elementu reklamy m.in. wydawnictwa literackiego, sklepu zoologicznego, zakładu pogrzebowego, fotografa weselnego, portalu randki.pl czy apteki lub gazety prawnej.
Warto też wspomnieć, że w dorobku po-warsztatowym naszej szkoły znajdują się też nagrania wywiadów radiowych czy ok. 30 min program telewizyjny zmontowany przez tegoroczną maturzystkę Karolinę Migacz, z materiałów nakręconych przez aktualnych maturzystów z 3P, w telewizji UPJPII, pod kierunkiem p. Karoliny Woźniackiej.
Kolejne warsztaty dla klas humanistycznych od nowego roku szkolnego. Absolwentom, którzy wybierają się na dziennikarstwo na UPJPII mówimy: do zobaczenia